جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه مد سال 1402


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



خرید کابینت آشپزخانه به‌صورت آنلاین یکی از مهم‌ترین خدماتی است که گروه دکوراسیون داخلی کالاکسا به مشتریان خود ارائه می‌دهد. فروشگاه آنلاین کالاکسا پیش‌گام در فروش آنلاین کابینت آماده آشپزخانه در انواع کابینت آماده مدرن، کابینت کلاسیک، کابینت نئوکلاسیک و کابینت تکی. این محصولات در انواع کابینت ممبران، کابینت ام دی اف، کابینت هایگلاس ایرانی و ترک و کابینت نئوپان طراحی و تولید می‌شوند. محصولات کابینت ارزان قیمت آماده را می‌توان به‌صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی کالاکسا خریداری کرد. جهت سفارش و خرید کابینت آماده و سایر محصولات ما می‌توانید علاوه بر مراجعه به فروشگاه آنلاین کالاکسا به‌صورت حضوری نیز از شوروم ما واقع در سعادت‌آباد نیز دیدن فرمایید. از دیگر خدمات گروه کالاکسا می‌توان به خرید صفحه کابینت شرکتی، خرید جاکفشی چوبی مدرن، خرید کمددیواری درب ریلی، کمد لباس درب ریلی، درب ضدسرقت، کابینت جزیره آشپزخانه، دیوارپوش ماربل شیت و… اشاره کرد.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی کالاکسا و آدرس kalaxa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 42
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 68
:: بازدید ماه : 68
:: بازدید سال : 811
:: بازدید کلی : 3268

RSS

Powered By
loxblog.Com

سفارش آنلاین کابینت آماده نصب و سفارش آنلاین کمد درب ریلی مطابق با سلیقه و ابعاد مورد نظر شما

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه مد سال 1402
دو شنبه 29 اسفند 1401 ساعت 10:39 | بازدید : 189 | نوشته ‌شده به دست کالاکسا | ( نظرات )

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه مد امسال

خرید کابینت متناسب با خانه و آشپزخانه یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در هنگام تغییر دکوراسیون آشپزخانه به آن توجه کنید. برای سفارش کابینت خود باید به نکات مهمی توجه کنید که رعایت هر کدام در زیبایی فضای خانه شما نقش بسزایی خواهد داشت. امروزه آشپزخانه‌ها به‌صورت فضایی متصل با اتاق پذیرایی ساخته می‌شوند و همانند گذشته دیگر خبری از دیوار و یا درب نیست و در واقع این دو فضا با هم ادغام شده‌اند؛ بنابراین نوع دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه شما می‌تواند نقش مهمی در زیبایی خانه شما داشته باشد.

انتخاب سبک کابینت آشپزخانه که با نوع دکوراسیون داخلی خانه هماهنگ باشد اولین گام در خرید کابینت آشپزخانه است. سبک خانه شما می‌تواند کلاسیک، نئوکلاسیک و یا مدرن باشد که متناسب با آن می‌توانید کابینت خود را انتخاب نمایید. انتخاب سبک کابینت به میزان فضای آشپزخانه نیز بستگی دارد. سبک کابینت کلاسیک برای فضاهای کوچک انتخاب اشتباهی است و بهتر است از سبک مدرن دستگیره مخفی برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک خود استفاده کنید.

کابینت‌های سبک مدرن اغلب دارای سطحی صاف و بدن برجستگی هستند و قالبا بدون دستگیره و یا دستگیره مخفی ساخته میشوند. این محصولات که در انواع جنس هایگلاس ایرانی و ترک، ام دی اف و نئوپان تولید می‌شوند برای دکوراسیون‌های مدرن خانه شما انتخاب مناسبی هستند. در این محصولات خبری از تاج و سرستون‌های برجسته نیست و همه چیز بسیار ساده طراحی می‌شود. تنوع بالای رنگ در این محصولات سبب شده است که طرف‌داران بسیاری نیز داشته باشند.

انتخاب  کابینت سبک کلاسیک  برای دکوراسیون‌های کلاسیک مناسب است. این محصولات دارای برجستگی‌ها و تزیینات هستند و قیمت بالاتری نسبت به محصولات مدرن دارند. نقش و نگارها و برآمدگی‌های این محصولات به‌وسیله دستگاه پی‌وی‌سی بر روی ورق‌های ام دی اف انجام می‌شود و سپس به‌وسیله دستگاه وکیوم پوشش موردنظر تحت‌فشار و حرارت بروی آن قرار می‌گیرد؛ ازاین‌رو به این محصولات کابینت وکیوم و یا ممبران نیز گفته می‌شود.

کابینت نئوکلاسیک سبک پیشرفته محصولات کلاسیک است که ترکیبی از مدرن و کلاسیک بشمار می‌رود. در این سبک از تزیینات و نقوش برجسته کمتری استفاده می‌شود. کابینت ممبران یکی از انواع کابینت آشپزخانه در این سبک پرطرف‌دار است.

جدیدترین رنگ کابینت 1402

انتخاب رنگ مناسب کابینت به کابینت‌های آشپزخانه اجازه خودنمایی و دیده‌شدن می‌دهد. امروزه بیشتر رنگ‌هایی که در آشپزخانه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد رنگ‌های خنثی مانند سفید، کرم، خاکستری، مشکی، قهوه‌ای، بژ و... است که هر کدام به شیوه‌ای متفاوت و اغلب به‌صورت ترکیب دورنگ و یا نهایت ۳ رنگ کنار هم مورداستفاده قرار می‌گیرند. در دکوراسیون‌های مدرن عمدتاً از رنگ‌های خنثی استفاده می‌شود. برای انتخاب رنگ کابینت علاوه بر تکیه بر سلیقه خود باید به نکاتی مانند نور آشپزخانه و میزان فضای در دسترس برای نصب کابینت نیز توجه کنید. انتخاب رنگ روشن خرید هوشمندانه‌ای برای فضاهای کوچک است و فضا را دلبازتر و پرنورتر نشان خواهد داد. برای آشپزخانه بزرگ خود می‌توانید هر رنگی را سفارش دهید و محدودیتی نخواهید داشت. انتخاب رنگ تیره  فضای آشپزخانه بزرگ شما را مدرن‌تر خواهد کرد.

در صدر رنگ‌های پرطرف‌دار کابینت امسال نیز رنگ سفید در صدر جدول قرار دارد. این رنگ خنثی برای انواع دکوراسیون و فضاهای کوچک و بزرگ پیشنهاد می‌شود. این رنگ پرطرف‌دار با انعکاس نور سبب پرنورتر شدن و بزرگ‌شدن فضای آشپزخانه شما خواهد شد.

کابینت سفید مدرن

در میان این رنگ‌ها رنگ خاکستری به‌تنهایی بسیار تأثیرگذار است که می‌تواند یک آشپزخانه را تازه، جذاب، مدرن و امروزی نشان دهد. این رنگ با هر رنگ دیگری به‌آسانی هماهنگ می‌شود. ترکیب رنگ سفید با خاکستری یکی دیگر از ترکیب‌هایی است که در آشپزخانه‌های مدرن بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد.

کابینت سفید طوسی مدرن

ترکیب پرطرف‌دار بعدی رنگ کابینت سفید مشکی است که انتخاب مناسبی برای فضای مدرن بشمار می‌رود. این ترکیب رنگی منحصربه‌فرد و زیبا در هر آشپزخانه‌ای با هر نوع طراحی داخلی، جذاب و قابل‌توجه است.

کابینت سفید مشکی مدرن





:: موضوعات مرتبط: فروش آنلاین کابینت آماده , ,
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: